luni, 24 ianuarie 2011

...in sange...

Il simt curgand prin vene
Fierbinte si dulce ca un lichid otravitor
Un lichid ce-mi lasa-n suflet urme
Trecand prin artere catre inima
Ce bate salbatic tradatoarea
In frenezia interzisa de a primi licoarea.

Sunt otravita de propriul meu sange
Ce poarta stropii tai in el.
Caci in timp ce curge
Are o aroma dulce, necunoscuta trupului meu.

Ti-am simtit intepatura ascutita
Si buzele moi ce-mi mangaiau pielea
Amortizand efectul, pacalindu-mi cugetul.
Nu ti-am simtit decat respiratia fierbinte
Pe pielea alba a gatului
Si m-am pierdut in delir
In dulci si agonizante cuvinte.

As vrea sa-ti uit privirea
Si trupul si pielea, atingerea
Dar mi-ar fi atat de usor
Daca sangele-ti nu ar tremura de dor
In mine, gustand nemurirea.

4 comentarii:

  1. uneori se creaza legaturi de sange, chiar daca nu e in sensul propriu al cuvantului:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum legaturile de sange create pot dura mai mult decat acele legaturi de sange cum spune si Nymphetamine in adv sens al cuvantului, pentru ca la ce oameni sunt in ziua de azi...

    frumoasaaaa poezieee! imi place felul tau de a scrie!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nymphetamine: Se creeaza in iubire niste legaturi care trec din suflet in fizic, in piele, in sange, in oase..E o durere si o senzatie ce ti se raspandeste in tot trupul si o simti cu toata fiinta ta. La asta ma refeream, desigur - cum ai zis si tu - nu in sensul propriu al cuvantului :)
    @C.L.M.: Nu putem sti cat de mult dureaza decat atunci cand nu le mai simtim - si atunci stim ca s-a terminat. Ma bucur ca iti place, v-am pupat pe amandoua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de frumoase sunt poeziile tale.Versurile sunt atat de profunde, ajung direct la inima

    RăspundețiȘtergere