vineri, 4 februarie 2011

Coji de portocale

Le vad insirate
Ca pe niste barci
Purtand soapte parfumate
Si-ale pielii mele marci.

Impregnate-n coaja colorata
Si-n miezul dulce
Picurat pe-un strat subtire ca de vata
Ce-o mireasma imi aduce.

Inca mai poarta caldura
Degetelor mele
Inca mai sufera ruptura
Ce le desparte intre ele
Inca mai simt taisul
Unghiilor mele
Ce le-a crestat trupul
Si le-a lasat cicatrici
De-a lungul pielii in urme mici.

Acum se bronzeaza
Pe calorifer, in fum
Pielea dulce-n creste ilumineaza
                              Iar pe degete mi-au lasat parfum.

8 comentarii:

  1. ce sincronizare, tocmai mananc o portocala :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirosul tău ce seamănă a coji de portocale...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu asociez portocalelor melodia Andei Calugareanu...Intr-o zi mi-ai daruit/o portocala/Eram doi copii si-aveam/o portocala... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. #Seninle olmak istiyorum: Acum ca stiu ce inseamna numele tau, as putea sa-ti raspund traducandu-l in romana, caci asa urmaresc cu greu literele astea ciudate. Oare in ce limba e?
    Si eu iubesc portocalele. Iarna asta ele sunt fructele cele mai apropiate sufletului meu.

    #Nymphetamine: ;)pofta buna!

    #Patratzel86: ..."Plimbarile prin parc/ Sub cerul argintiu..." De-aici mi-a venit ideea. Ma plimbam pe strada si mi-a venit pofta sa scriu o poezie despre portocale.

    #Otilia: Ce dulce si copilaresc e acest cantec! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cojile de portocale aduc amintiri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de superb este sa poti scrie un poem magnific despre un lucru atat de neinsemnat...Tu poti:]

    RăspundețiȘtergere