sâmbătă, 2 aprilie 2011

Mirosul puritatii

In spatele peretelui de catifea
Al pleoapelor
Se gasesc numai umbre
Culori
Si fluturi
Invalmasite pe o panza de ceata
A visarii.

Pielea iti miroase a iarba cruda
Iar parul a ploaie
Cand te strang in brate
Ma umplu cu primavara
Din fiinta ta.

Ma joc cu tine
Punandu-ti intrebari multe
Fara sens
Cu ochii pierduti in visare
Pe peretii stropiti cu dragoste
Ca un copil.

Dar nu mai suntem inocenti
Nici tu nici eu.
Numai primavara din noi doi
Miroase a puritate.

9 comentarii:

  1. "Numai primavara din noi doi
    Miroase a puritate. " iubirea insasi exprima puritate,sensibilitate,etc..iar cand doi oameni se iubesc nu pot sa "miroase" decat a acestea.
    Frumoasa ai scris!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ce bine ai zis: Dar nu mai suntem inocenti
    Nici tu nici eu.
    Numai primavara din noi doi
    Miroase a puritate.

    RăspundețiȘtergere
  3. dragostea asta, a dracului boala...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Seninle olmak istyorum: ai dreptate, asa este. Puritatea este ceva care nu se pierde niciodata, mai ales cand vine cu iubirea..
    @Mauricia, Stefix, Black Rose: :) multumesc.
    @Tibi: :)) intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pielea iti miroase a iarba cruda
    Iar parul a ploaie
    Cand te strang in brate
    Ma umplu cu primavara
    Din fiinta ta.


    bestiala imagine:)

    RăspundețiȘtergere
  6. textele tale îmi par desert

    ps- pasiune pentru audrey hepburn?

    RăspundețiȘtergere
  7. @misca: da, imi place mult audrey hepburn :) ps: bucura-te de desert! :)

    RăspundețiȘtergere