joi, 14 aprilie 2011

Prea frumos pentru a face loc mie

"Nu puteam sa-mi alung sentimentul ca locul meu nu era acolo. Strazile erau mult prea frumoase pentru a face loc trairilor mele. Chiar in prima incursiune in oras, nu m-am minunat la vederea cladirilor, ci la vederea oamenilor de pe strazi. Cand paseau aveau acea gratie care parea sa spuna: "Nu-i asa ca suntem norocosi sa traim la Paris?"/ Pe toate chipurile, indiferent cat de diferite ar fi fost acestea, se citea aceeasi incredere in viitor. Eu nu eram ca ei, nu aveam ce cauta printre ei, caci viitorul ma astepta intr-o alta tara, una in care nu pusesem inca piciorul.
Cel mai mult imi placea sa ma inghesui intr-unul din vagoanele aglomerate ale metroului chiar inainte de inchiderea usilor. Imi placea sa ma lipesc de francezii aceia ciudati, sa le simt bratele si spinarile si marginile ascutite ale servietelor patrunzandu-mi in coaste.Atunci am simtit si eu ca locul meu era acolo, asa cum simteam cand cutreieram prin multimile de oameni din Nairobi. Imi placea mirosul puternic al metroului care comprima aroma oamenilor de pretutindeni."

Radhika Jka - "Mirosul lumii"

4 comentarii:

  1. Doamne cat de frumos e descris! ^^ Fragmentul asta mi-a facut ziua! :d

    RăspundețiȘtergere
  2. O descriere superba la fel ca aceasta poza care ma duce intr-o lume anume.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca acest fragment a avut acelasi efect si asupra voastra cum a avut asupra mea. Intr-adevar, sunt descrieri care te poarta realmente intr-o alta lume...

    RăspundețiȘtergere