marți, 3 ianuarie 2012

Amintirile noului născut I

"trupul meu isi reia incet-incet deprinderile isi invata din nou
gesturile de fiecare zi
invata ura gelozia iubirea mania sarutul.
cu cearcanele melancoliei de a fi
cu ridurile nelinistii in coltul gurii
trupul meu invata din nou..."

...sa vorbeasca, sa se miste, sa iubeasca, sa lupte si sa cada.
Dar cand recapata aceasta putere e ca si cum ar fi renascut. O data, de doua ori, de noua ori ca-n viata de pisica, incapatanat, de cate ori este nevoie. De fiecare data altul, de fiecare data mai bun, mai stiutor, mai introdus in stiinta supravietuirii, in stiinta de sine, in stiinta de ceilalti si - cel mai important - in stiinta timpului. Sufletul bolnav se vindeca greu, dar reuseste de fiecare data, surprinzandu-se pe sine de puterea de care este capabil, caci este constient ca daca nu o face acum, nu va mai apuca sa o faca vreodata. Si cine ar putea trai oare mai departe stiind ca nu a incercat, ca nu s-a ridicat de mai multe ori, ca a pierdut totul pentru ca nu a putut sa ierte, ca nu a uitat ...ca nu a trait.

 "Inchid ochii si intreaga lume se prabuseste in jurul meu; ridic privirea si totul renaste."

4 comentarii:

  1. frumos...o renastere...o revenire din cenusa decaderii..frumos...parca si mie imi suna postarea asta......un an nou frumos si special.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai bun sentiment este un inceput de an. Sau un inceput de iubire sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce minunatie de blog! I-am sterpelit RSS-urile :D

    Un 2012 prolific in creatie si traire

    RăspundețiȘtergere
  4. Absolut superb!AM RAMAS..FARA CUVINTE!:o

    RăspundețiȘtergere