miercuri, 25 ianuarie 2012

O singura culoare

...e minunat ce-mi vad ochii, ce-mi simte fiinta cand se inteapa in acele nervoase de zapada, ce-mi ingheata-n vene cand ies pe usa blocului grabita si intru in iarna proaspat cazuta. Sa cad-un punct alb din nori nu as fi sperat, dar sa fulguiasca nebuneste o noapte si-o zi si sa nu se opreasca inca nici atat. Acum traiesc visul nesperat si ma astept din clipa-n clipa sa se sfarseasca, caci de adevarul lui ma indoiesc, atat de frumos imi pare.
Sa cer mai mult as indrazni - o saptamana de ninsoare, o lume alba fara de culoare cu nuante tari sub crusta inghetate, precum dulcele sub fondantele rosii ascunse, adormite-n nesfarsire, adormite pe vecie.
In goana nebuna s-alerg cu norul de zapada, iar picioarele sa nu mi se-opreasca decat cand talpile-mi vor prinde aripi albe de burice, si fum alb sa ma-nconjoare, tepi ascunsi sa ma doboare, tot as alerga cu palmele-nainte sa prind visele de coada, sa-mi ramane intre unghii resturi din ele si cu bucati de nori sa ma-ntorc acasa gustate dulci sub cununa de omat inainte sa se topeasca, printre degete sa-mi curga, pe podea sa-mi risipeasca spume de placere pur cereasca.

7 comentarii:

  1. Zăpada minunea iernii. a sufletului înghețat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hah, se pare că prin zona ta vremea e mai frumoasă. La mine aici nu e liniștit deloc, vântul bate prea tare și pe jos e mai mult apă amestecată cu noroi x_x decât ninsoare.
    În orice caz, îmi place foarte mult scurta postare, mi-a amintit de dragostea pentru anotimpul ăsta, care, în ultima vreme, pierise.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine e la fel, dar nu sunt pretentioasa - ma multumesc si cu atat. Iarna e aici si eu vreau sa ma bucur de ea.
      Ma bucur ca ti-a placut:)
      Si uite ca n-a pierit, ci s-a intors, ca de fiecare data pentru ca avem nevoie de el.

      Ștergere
  3. Am atata nevoie de fulgi de nea care sa mi se opreasca in palma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos Rosaline ! Fiecare ,,vreme" este incarcata de o stare emotionala . Ceea ce pentru unii inseamna o simpla zapada pentru altii inseamna caldura sufleteasca si iubire fata de ceea ce ne da Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere