vineri, 16 martie 2012

The fourth photo day - Ma fac vinovata de...

...de o cafea cu prea mult zahar si lapte in plina zi...
...ciocolata sub toate formele posibile, in special negrese groase la masute de cafenea...

 ...o colectie stufoasa de vise cu aripi pe care le-am rupt din neglijenta pur copilareasca...


...obsesie nebuna pentru parfum cu aroma de portocale Chanel...




...ceaiuri negre si aromate baute in exces la ore tarzii...

...de bai prelungi si fierbinti pana la stari de somnolenta intr-o cada din fonta...



...de judecati gresite si viziuni incorecte asupra caracterului uman...

...de prea multe carti politiste si fabulatii pariziene in miez de noapte...





...de muzica frantuzeasca repetandu-se insistent la un pick-up vechi al bunicilor...




...de gandurile mele...


...de prea multa iubire fara rost...

...de felul gresit in care beau laptele de care ar rade si pisica...



...de felul nepoliticos in care imi invart parul pe degete in momente de reverie...

...de prea multe copilarisme care o supara pe buna mea prietena...


...sa continui?
Cred ca nu am depasit inca pedeapsa maxima pentru astfel de crime adunate intr-o singura zi, dar nu vreau sa ma risc.

6 comentarii:

  1. "copilarisme"... cred ca toti ne facem vinovati de ele... mereu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Neglijentele copilaresti ne pot face uneori sa pierdem totul... dar ne si duc departe...

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte impresionante imaginile...si postul tau...foarte frumos...nu vad astfel de posturi prea des..felicitari:)...chiar imi place

    RăspundețiȘtergere