duminică, 23 iunie 2013

"Eu vad forme pe pereti"



Mii de schelete de fluturi sunt ingropate in peretele meu si bat noaptea din aripi aspre de var langa pat sa-mi aminteasca ca sunt acolo. In fiecare seara deschid ochii si imi privesc insectarul personal de fiinte lucitoare... eu le cred fermecate si le las aripile pricepute sa-mi lucreze printre pleoapele intredeschise, motaind a somn, sa imi lucreze gene negre si subtiri precum cele de zana, sa-mi sufle praf de stele pe sub par sa-mi umple gandul de imagini noi, sa-mi spuna o poveste prin falfait de foaie fina la ureche... Sa auzi o soapta de zburatoare este uneori mai linistitor decat o mie de vorbe frumoase ale oamenilor, decat o poveste la caseta de langa noptiera, uneori chiar si decat vocea mamei inainte de « noapte buna »..
Dar nu stii, n-ai sa stii... ca al tau este glasul ce il vanez printre batai slabe de fluturi, printre soapte scazute de zane si muscaturi incete de insecta. Glasul tau... si geamatul tau nesigur, tremurand ragusit pe gat cand te strangi langa mine sunt cele mai placute sentimente pe care le pot imagina inainte sa adorm.

Un comentariu: