joi, 26 septembrie 2013

Daca ma iubesti, eu exist II



Esti ce am mai bun. Esti ce am mai bun, esti parte din mine – si esti cea mai buna dintre toate partile din mine...
Esti dinauntrul meu, te cunosc si te am, si nu sunt nefericita, pentru ca te stiu... nu sunt nesigura, nu sunt singura, nu sunt pustie. Pentru ca am parti din tine care imi amintesc ca nu mai este doar un « mine » gol si otravit inauntru care incearca sa (ma) omoare si doar atat. El mai stie si sa iubeasca. Partile din tine sunt antidotul la partile din mine. Impreuna, ne anulam unul pe celalalt, si devenim un produs finit cu totul diferit. Si acela este perfectul dupa care tind – devenim « noi ».

Te cunosc, nu in zile, nu in luni, nu in ani – nu in timpi de viata si in locuri dinafara – te cunosc, pentru ca existi mereu...
Pentru ca, stiindu-te pe tine, nu mai sunt singura. Suntem doi.
Te cunosc, nu in timp si nu dinafara.. Te cunosc, nu ca pe ei si nu ca pe un « ei » la singular.. Te cunosc. Nu ca pe un om strain care m-a intalnit odata si mi s-a descoperit treptat.
Nu te cunosc pentru ca mi te-ai daruit.
Te cunosc, pentru ca eu mi te-am oferit mie, in mine insami.
Nu te iubesc ca pe un om.
Te iubesc ca pe un sine.

Te cunosc, pentru ca eu mi te-am oferit mie, in mine insami. Te cunosc dinauntru. Esti o prezenta in mine, asa cum eu sunt o prezenta in acest corp, si cum sunt constienta de mine, sunt constienta si de tine in acelasi timp. Te stiu asa cum ma stiu pe mine. Te stiu asa cum se stiu bucatile de mar intre ele, bucatile de samburi de la mijloc si gaurile in care se odihnesc ele la jumatate – pentru ca au incoltit, au crescut si au fost impreuna. Dintotdeauna.
Te iubesc ca pe un sine. Pentru ca noi, amandoi, suntem parti din mine – parti dinstincte, dar imposibile de constientizat in separat – si ma alcatuiesc intr-un intreg, intr-o bucata, intr-un corp rotund, uniform, cu suprafata lina, frumoasa si senina... in marul fiintei noastre la patrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu