luni, 23 septembrie 2013

Tirada inocentilor VIII - Conjugarea indragostitilor



-         Ce simti ?
-          Ce vrei sa spui ?...
-          Ce simti ? – Ce simti cand te uiti la mine ?
-          Nimic. Pur si simplu, nu simt nimic. Nu mai am nevoie sa simt ceva anume, sa caut sentimente si sa le mimez, sa te fac fericita sau sa ma fac fericit pentru ca asa ar trebui. Pentru ca asa se procedeaza intr-o relatie. Nu mai am nevoie de asta, nu mai trebuie, nu mai simt un anume lucru – e doar liniste acolo unde ar trebui sa fie constientizarea acestor lucruri, acestor emotii atunci cand te privisc. E gol. Plutesc. Si e placut. Nu mai trebuie sa fiu nimeni altcineva decat eu insami. Nu mai trebuie sa simt nimic, pentru ca totul e deja acolo – in ochii tai – si citesc in ei raspunsurile inainte sa am intrebarile.
 Tu esti raspunsul pe care nu l-am cautat niciodata, pentru ca nu am stiut cat imi lipsea - cat imi lipseai.  Tu esti intregul meu, iar cu tine pot fi adevarat.
Pot sa te iubesc fara sa incerc macar, pot sa iti spun cuvinte fara sa le rostesc, pot sa fiu fara sa mai fiu in permanenta constient de importanta fiecarui « a fi » din fiecare zi, a fiecarei ore si secunde – pentru ca sunt aici, acum. Iar aceasta clipa este eterna.
Tu. Esti eterna. Tu. Si cu mine – suntem eterni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu