miercuri, 13 noiembrie 2013

Our morning kisses - Amantii nostri trecatori



Uneori am impresia ca lumea imi poate auzi gandurile pe strada in timp ce mergem alaturi, si uneori chiar de la metri, rute distanta si ca isi intorc vag capetele, tresarind inauntrul lor de cuvintele intelese. Se opresc in mijlocul drumului si ma urmaresc in timp ce traversez, ascultandu-mi gandurile, si mintile, si sufletul, si insasi sentimentele in timp ce le tip innauntrul meu – si imi aud vocea interioara, asa cum este ea cu adevarat, si cum nu o rostesc nimanui – ei isi lipesc crestetele de scuturile transparente ale trupului meu si trag cu urechea la ce se vorbeste acolo – si se sperie... Se sperie si se dau inapoi si plang... si plang. De cat de tare, de cat de puternica e durerea acolo, atat de aproape de creier.
Ei asculta, vezi tu, si inteleg – da, inteleg nebunia noastra, caci trecatorii sunt efemerii nostri amanti de cateva minute, care vad in trupurile noastre prin fete, prin miscari, prin miros, prin ganduri – cat de tare cantam in mintea noastra despre cei pe care ii iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu