marți, 14 ianuarie 2014

Acte de iubire II



De fiecare data cand ne despartim, simt ca ne dezlipim, ca doua autocolante fixate in fibra peretilor de var ca si cum ar fi bandaje proaspat smulse din carne, iar ranile inca sangerande pe care nu le stiam inainte ustura ca picate in otrava acida, si ma dor, fara sa ma pot opri din tipat. Urlu in mine ca un nebun, om torturat pe patul de moarte, fara sa gasesc cauze ori leacuri pentru boala mea, si fara ca ceilalti sa ma auda, pentru ca din mine totul s-a uitat – tu – te-ai sters, ca si cand nu ai fi fost niciodata acolo. Iar acum sangele a inceput din nou sa se lege, timpul sa curga, trupul sa se lase – ca si cum dragostea ta m-ar fi tinut intr-o menghina groasa de fier, iar suportul, odata disparut, a inceput sa-si lase amprentele in mine, in efect intarziat, ca sorii straini care au apus demult in alte zari. De cand ai plecat, am murit de zece ori. De o clipa de cand ai plecat, am imbatranit cu zece ani. Peste alte zece clipe, voi fi disparut pentru totdeauna iar, din cartea timpului, numele meu se va sfarsi in mod neinteles cu zeci de ani inainte de timp, dintr-o cauza probabil pusa pe seama vreunui accident. Un accident de iubire la care nu ar fi trebuit sa iau parte niciodata. Nici in acea zi, nici altadata. Asta daca as fi vrut sa pot trai pana la sfarsit, asa cum imi fusese scris, asa cum trebuia.
Dar dragostea nu trebuie. Ea doar exista. La fel si durerea. Si moartea. Si oricare dintre ele este de zece ori mai reala, mai adevarata decat o singura clipa de viata.
(Iarta-ma ca te iubesc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu