marți, 14 ianuarie 2014

Acte de iubire III



"I will wander ‘til the end of time
Torn away from you.
My heart is broken:
Release me
I can’t hold on.”

Fiecare din oamenii astia e o secunda. O secunda care ma desparte de tine. Asa cum timpul curge, si pasii mei curg, adunand chipuri si atingeri straine inauntrul meu numai pentru ca asta e tributul ce trebuie platit ca sa ma poti primi langa tine, intr-o zi. Dar este crud – esti crud ! – atat de crud. N-ai oare nicio mila ? Niciun sentiment pentru robul tau ? Nu-ti cer decat sa vorbesti cu el mai des.. Am uitat si sunetul vocii tale.
Te caut in toata lumea.
In fiecare e cate o bucatica din « tu », iar eu o strang in mine si-o pretuiesc, si-o iubesc nemarginit – oh, iti jur ! – nemarginit, stiind ca viata mea nu valoreaza nici farama de trup pe care a trebuit sa o murdaresc ca sa o obtin.
Te iubesc. Dar doar pe tine.
Dar m-ai rupt.
Da, m-ai dezlipit. Cu mult timp in urma, m-ai smuls din inima ta si m-ai trimis in lume, iar sufletul meu nu a mai fost niciodata acelasi de atunci. Ma doare. In fiecare zi. Nespus de mult, si sunt nopti in care cred ca o sa cedeze, o sa se opreasca complet, asa cum s-a mai oprit odata – atunci cand m-ai omorat – dar acum ma tii inca, precum ai face cu o sclava, conectata la aparate cu viata, si bagi in mine aer si bagi in mine pamant – ma umfli, sa ascunzi gaurile din mine – sa pot sa mai traiesc putin, doar putin, sa vezi cum ma mai sfarsesc pentru amandoi inainte sa ma prabusesc complet.
Pentru ca se va intampla la un moment dat, stiai ?
Nu poti sa ma chinui la nesfarsit, stiai ?
Viata are si ea o limita, trupul asta de pamant – se va dezintegra – sufletul – va muri – dragostea ! – are si ea... o limita. Stiai ?
Da ?...
Esti un sadic, stiai ?

Ai sa ma prabusesti. Ma consumi, ma consumi – consumi prea mult din mine. Ai sa ma prabusesti – opreste-te !
(Iarta-ma ca te iubesc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu