miercuri, 15 ianuarie 2014

Acte de iubire VII



As vrea sa dormim odata impreuna. Ce moment mai adevarat decat acesta, ce apropiere mai pura decat sufletele noastre imbratisate, respirand unul intr-altul rasuflari linistite, calde ca dinauntrul unui cocon inabusit in care eram suspendati inaintea realitatii acesteia. Inainte sa traim, eram doua respiratii care existau singulare, continuandu-si vegetatia dulce pana ce zorii unei noi lumi aveau sa le trezeasca. Vreau sa dormim impreuna, Vreau sa levitam impreuna... Vreau doua realitati cu tine, nu doar una – cea in care gandeste sufletul meu. Vreau sa ma ai si cand nu ma am, sa ma gandesti cand nu ma gandesc nici macar eu si sa-mi imparti gandurile tale, si sa-mi imparti respiratiile tale, si sa-mi imparti tot ce ai... Pentru ca nu este nimic sa-mi doresc mai mult decat sa mi te impart si eu inapoi : pe mine, pe tine, pe minele meu pe care il am si pe cel pe care nu il am, pe tinele pe care il cunosc si pe cel pe care vreau sa il cunosc mai bine...
(Iarta-ma ca te iubesc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu