miercuri, 15 ianuarie 2014

Acte de iubire VIII (Iubirea ca un act de crima)



Cand esti fericita, te autocondamni la nefericire. Cand esti in viata, traiesti moartea. Cand iubesti, incepi sa urasti sufletul tau. Fara limite, navalnic, necrutator.
Intr-o clipita, mai bunul tau poate deveni ce ai tu mai rau, iar ratiunea pe care ai cunoscut-o odata devine puterea cruda a haosului in tine, iar atunci e cand simti ca esti cel mai aproape de infern.
Cand apari tu in jur, lumina mea paleste si, indepartandu-ma incet de el, simt cum intunericul coboara peste mine. E ca raza de soare ce paleste in intuneric, e ca fata lunii care ma intoarce in umbra si-mi pune mana la gura, sa mor fara sa respir.
E ca o taietura in negru, ca o lovitura in noapte cand tip cu sange pe panza de carbune si nimeni nu m-aude, si nimeni nu-mi va vedea lesul prabusit pana dimineata cand zorii or sa-si faca loc prin mine ca gheare straine scurmand sacaitoare pamantul de florile sale. Imi iei inapoi florile, imi iei inapoi viata si nu e niciun soare in jur, si nu e niciun chip in jur sa te condamne pentru actul ucigas, caci nicio crima nu e crima neiertata in noaptea care tot uita, care de tot e oarba, si-nchide in ea o credinta a dragostei. Dar poate nu-mi mai doresc sa ma omori, dar poate-mi doresc sa te iubesc... altfel. Iubirea noastra nu mai e iubirea rosie-n intuneric din inceput, nu mai e crima vanatorilor de sange in miez de noapte ori cursa de viteza in hotia indragostitilor – nu mai suntem Bonnie si Clyde, dragul meu.
Vreau sa ma iubesti. Vreau sa fiu Bonnie a ta. Dar nu mai vreau sa ma omori la sfarsit, nu mai vreau sa fugim, nu mai vreau sa evadam de pacate. Vreau sa cunosc zorii cu tine, si vreau sa gust fiorii de viata, chiar si inghetati in dimineata pustie – pentru ca ea nu mai e pustie – noi – nu mai suntem pustii cand suntem amandoi aici. Nu mai vreau sa fii pustiu langa mine – golit de intuneric si crud de rautate, numai cu ganduri de moarte pentru iubita ta. Nu mai vreau moarte, Clyde. Vreau dragoste. Vreau dragoste sau nimic.
(Iarta-ma ca te iubesc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu