duminică, 19 ianuarie 2014

Dilatare III (Giving me things)


Te privesc si suntem, as vrea sa fim. Esti acolo, adorabil ca un vis din copilarie pe care nu l-am primit niciodata, ca un Peter Boy care o sa vina sa ma invete sa zbor atunci cand ma astept mai putin, care o sa alerge cu mine peste drumuri si strazi, si blocuri si cladiri ca si cum toate ar fi facute din spuma, iar noi o specie noua de fluturi care au izbucnit si plutesc peste lumea asta. Clinchetul lor e de oameni, iar sunetul pe care-l scot aripile lor cand bat in aerul rece sunt rasetele lor atat de vii, atat de luminoase – ca si cum praful de zana nu ar proveni din nimic altceva decat din plamanii lor patati cu sclipire de viata, patati cu fericire...
Esti acolo, adorabil ca ceva pe care n-am crezut ca am sa am niciodata. Esti mult prea, si putin prea; si o groaza de, si un strop de... Nu esti al meu. Esti prietenul meu, esti fratele meu si ai putea fi si iubitul meu, daca as indrazni intr-una din cursele mele sa-ti ating aripile in zbor – dar sunt asa nebune, frenetice zbarnaind in aer ca mi-e teama ca am sa ma tai in ele si tu, prins in drumul tau, nici n-ai sa ma observi – ai sa ma pomenesti cazuta pe undeva cand, intors din zare, ai sa-ti privesti prietena de fum cazuta in intuneric inapoi.
Dar de data asta definitiv.
De ce gandesc asa ? Poate pentru ca nu stiu. Nu stiu cum sa fiu, daca nu am fost niciodata... Nu stiu cum sa te am, daca nu am avut niciodata... Nu stiu cum sa primesc, daca nu am primit niciodata...
Stiu doar sa imbratisez, stiu doar sa strang la piept – cu bratele, cu capul, ca un copil mic care te vede plecand – dar tu nu pleci niciodata, si promiti c-ai sa-mi fii aici...
Stiu doar sa imbratisez. Stiu sa si ofer... Ti-am spus odata c-am sa daruiesc lucruri. Dar tu nu aveai prea putine, ce folos ai fi putut gasi tu in lucrurile mele? – te aveai deja pe tine, si pe toate celelalte dinaintea mea inauntrul tau – probabil nici n-ai fi reusit sa ma sesizezi daca as fi venit sa aduc si eu putinul meu la toate astea...
...Sau ai fi facut-o ?
Nu stiu cum sa fim, dragul meu. Nu stiu cum sa fim, stiu doar ca vreau sa fim, si stiu ca nu vreau sa ma despart de tine, chiar daca nu simt inca sa fi fost cu tine niciodata. Numai tu ai fost cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu