marți, 7 ianuarie 2014

Hunger



Hai sa luam toate lucrurile astea impreuna... cum ar fi daca as lua inima ta si as roade-o inauntrul meu, cu dintii sufletului flamand, carnivor de tine aflat inauntru, mort numai dupa carnea ta pe care tanjeste sa o aiba, ca si cum ar fi a lui... cum ar fi daca ti-as lua ochii, i-as sorbi inauntrul meu si i-as preface in licoare fermecata pentru bolnavii de moarte de mai tarziu, sa se vindece cu lumina din tine... cum ar fi daca ti-as lua mainile, scurte, blande, inauntrul meu, sa-mi mangai organele bolnave aflate acolo si te-as pune sa sufli si sa atingi cu varful capetele dureroase ale cordonului meu principal – acela care, in plecarea ta, s-a rupt violent de corzile din mine, iar acum totul se duce de rapa – rapid si infricosator, ca o avalansa, ducandu-mi sentimentele si sinele la vale, acolo unde nimeni nu va mai striga inapoi dupa el, unde nimeni nu il va mai chema pentru o clipa de iubire, dar nici pentru disperare in corpul bolnav de atatea plecari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu