duminică, 19 ianuarie 2014

Dilatare I (Offer you things)



As vrea sa-ti ofer lucruri.
Sa te fac fericit. Sa iti daruiesc. Pentru ca mi se pare ca ai prea putine.
Pentru ca mi se pare ca ai nevoie de lucruri daruite
Ai nevoie
Sa vina cineva la tine
Si sa iti dea

Hrana
Haine
Imbratisari
Jucarii
Plus
Puf
Moale
Hartie
Pansamente
Medicamente
Sange
Oglinzi
Hartii
Creioane
Rezerve
Cu cerneala
Neagra
Bule
De apa
Si panselute
Flori
Jucarii
Carti
Imbratisari
Carti
Imbratisari
Sarutari
Si becuri
Luminoase
Pentru intuneric
Atunci cand ti se face frica
De sufletul tau.

Ai nevoie de lucruri
Si nu numai dintr-ale tale
Oricat de frumoase
Si de multe ar fi ele –
Si garantez ca sunt
Pentru ca am vazut o parte din ele
O parte din tine
Si mi-au placut.

Vreau sa-ti ofer lucruri.
Vreau sa-i ofer lucruri sufletului tau.
Nu conteaza ce fel de lucruri – orice.
Dar sa fie dintr-ale mele.
Sa iti ofer lucruri
– lucrurile mele –
pe toate, daca le vrei –
(ba nu, nu pe toate –
vreau sa mai raman si eu cu ceva, in caz ca pleci –
si te hotaresti sa arunci tot, sau poate doar sa ma furi
– iar eu sa raman pe drumuri –
pentru ca ti-am daruit toata mobila –
toate lucrurile –
toate partile –
casei mele –
sufletului –
totului –
meu. )

1 nov 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu