joi, 30 ianuarie 2014

Rapoarte finale I - Simptome


Nu stiu pentru ce toate astea.

Nu vreau sa fiu cea care trebuie se lupta mereu, nu vreau sa fiu cea care tipa si care sufera de bolile imaginare ale unei lumi care nici macar nu exista. Inchid usa si ma inchid. Sunt mai mult ca niciodata inainte, si totusi – inauntrul meu, tot mai stramt, putinul se largeste la cote pe care nu le banuisem niciodata. Cum ar putea, dintr-atat de putin, naste atat de mult sa te iubeasca pe tine ? Ce inseamna sa iubesti. Nu inseamna nimic.

Nu stiu pentru ce toate astea.

Pentru ce asa nebuna ? Acum, ca tipatul a incetat, am un moment de liniste sa iti spun ce gandesc. Ma confesez – sunt o nebuna. Ma confesez – sunt o criminala cu sange rece – nu vreau decat sa te omor pe tine, pentru ca nu vreau sa te iubesc asa de mult sa te urasc asa de putin, si sa-ti ling sangele pana innebunesc de gustul tau si apoi trebuie sa ma vomit pe mine insami ca sa pot uita de amandoi si sa ma pot odihni din nou...

Nu stiu pentru ce toate astea.

In seara asta se rupe un lant. (Care lant e ala?...) Medicamentele mi se schimba in fiecare zi. Doctorii de raze considera ca am devenit imuna la lumina lor, asa ca imi schimba leacul, iar leacul meu, din forma cereasca, capata chipul tau – ca sa pot si eu crede in ceva, ca sa pot iubi ceva de care sunt capabila sa incep sa il merit...
Sunt ? Oare sunt ?

Nu stiu pentru ce toate astea.

(Pentru mine.)

Nu te iubesc, nu te vreau pentru tine. Eu, daca te iubesc, nu o fac pentru tine – pentru sufletul tau, nici macar pentru corpul tau – ci pentru mine – pentru sufletul meu pe care cred ca-l pot atinge in acel moment si pe care il pot iubi, asa cum nu il pot iubi niciodata prin mine, pe care ma urasc.

6-01-2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu