marți, 7 ianuarie 2014

Vis de extirpare



Am in spate o Alice cu elice
Nerabdatoare : ma abtin sa nu-i dau drumul
Sa ucida pe toata lumea.
Ea uraste trandafirii rosii
Si ii dezleaga pe toti de lanturi –
De lanturile de sange, cu cutitul ;
Ea taie durerea in bucati
Oamenii in trup si suflet
Si ii leaga inapoi
Fara trup – « sa alerge goi ! »
Imi spunea ea –
- Sa alerge goi – nu e nicio durere
Niciun deranj, nicio neplacere in asta
Caci fetele lor demachiate de rosu
Zambesc mult mai frumos asa
Printre doua cute de hartie
Pe fata mototolita de fericire.

Dar eu o rog :
Ia-mi sufletul, Alice
Fa-l fasii intre elice si arunca-mi-l la gunoi :
El nu mai are nevoie de el
Atunci, eu cu atat mai putin
Ia-l, dara – si arunca-mi-l la gunoi
Lasa nesentimentele din noi
Sa se transforme, pe lespezile imbacsite
In sangele din voi
In noroi.

Ia-ma si arunca-ma
Ia-ma si arunca-ma
Ia-ma si arunca-ma...

Daca tu nu ai nevoie de mine
Atunci, eu cu atat mai putin.

Ia-ma si arunca-ma
Ia-ma si arunca-ma.

Eu in locul tau m-as sinucide :
- Mai simplu – face lucrul mai usor
Atunci cand vin, dezleg cu fusul
Si nu mai am ce sa distrug
Andrelele in sange mi-au cazut
Iar Alice a venit sa le sparga
Si dusa a fost, departe
Cu durerea si trupurile in vant
Iar noi goi
Limpezi si moi
Sub elicele ei, ridicate din pamant
Sa ne taie de toata sfarsirea.

*
Alice mi-a spus ca durerea are o singura definitie:
Durerea este rosie
Si, daca as lua toata lumea asta, ar fi posibil sa o vindec.
As decolora muntii cu penelul
As inunda campiile de toata apa
As curata iernile de toate urmele de vara din ele
Si le-as reda miezul sarat.
As rupe-o de aripile ei grele
As rupe-o de pieile ei negre
Si de sarutarile dulci, pe buzele-mi moi
Ea ar fi curata
Proaspata si vindecata
Pentru ca, de culoare am taiat-o
Cu alicea...
Dar apoi, numai eu as ramane
Si, bolnava, muritoare
Cu sangele tuturor pe buze.

Asteapta doar sa sarut pe cineva
La randu-mi;
Dar eu nu pot sa iti fac tie una ca asta
Asa ca nu iubesc
Nu iubesc pe nimeni
Niciodata
Ca sa nu trebuiasca sa ii fac vinovati
Pe ei, de sangele meu.

6 comentarii:

  1. Scrii frumos! :) I would love to have you as a friend, on facebook. Seek me out: evilmust@facebook.com. Keep up the (very) good work!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un blog genial, scrii genial. follow you. poate treci si pe la mine http://sufferingeverywhere.blogspot.ro/ :3 :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc foarte mult pentru apreciere :) Am sa trec si pe la voi, bineinteles..

      Ștergere
  3. Eu tot zic să îi dai iubirii o șansă :)
    O zi superbă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere