marți, 11 februarie 2014

Fragmente din ordinea secreta

Ai devenit codul meu personal. Viata mea se traduce acum, nu mai sta legata ca altadata, strans incurcata la un loc, si se citeste in cifruri si numere secrete din iubitul meu. Doua puncte langa umar, trei urme de durere langa incheieturi, o pata curioasa in palma dreapta, o intepatura de sange pe lobul stang - toate - semne din tine - si toate - amprente din mine pe care nu le-am vazut niciodata atat de clar inainte. Esti secretul meu acum - sunt secretul tau - m-ai descifrat, m-ai descuiat. Doar... intra inauntru si nu mai da cheia nimanui niciodata sa ma afle in lumea asta ciudata.

Suntem doi mai mici acum, si unul mai mare - ne-am stramtat si ne-am gaurit, sa incapem toti inauntrul aceluiasi trup, potriviti in cuie fixe din matrita carnii secrete de sub piele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu