sâmbătă, 1 martie 2014

A perfect circle



Ma indragostisem de umbrele noastre. Ma indragostisem de umbra mea si imi imaginam ca ea danseaza in cercuri perfecte, mai rotunde decat ale mele pe pamantul cenusiu, mai frumoase, mai elegante in curbele lor. Eu nu eram asa. Eu eram o dezordine, eu eram o gramada... Eram un patrat cu colturi, sau poate un triunghi. Si nu puteam sa ma invart, ca ea, in jurul meu, in jurul tau, in jurul nostru cand ne intalneam si voiam sa ne atingem cu totul in laturi de forme din noi.
Bratele mele au colturi – nu te pot cuprinde niciodata perfect inauntrul lor. Tu, la randul tau, nu esti niciodata complet in jur de iubire, decat in fata, ori in spate – niciodata complet in cercul amoros. Suntem in triunghi. Nu putem sa ne iubim intregi, trebuie de fiecare data sa ne desfacem – capetele se ating, dreptele se unesc, dar nu se inclina niciodata si, nevoite sa cada, membrele spanzurate din noi nu se pot intoarce niciodata corect sa inconjoare restul de iubire ramasa necuprinsa in interior.
Nu esti niciodata suficient inauntrul meu. Nu sunt niciodata cerc inauntrul tau suficient.

Imi invidiez umbra : te iubeste cand eu nu sunt atenta si saruta parti din tine pe care eu nu le pot vedea, atunci cand stau cu spatele la ea, si te priveste, ispititoare, dintre unghiurile mele. Nu le simt sub atingerea mea, dar le aud. Le aud in gemete care scapa, involuntare, tremurand jinduitoare in gatul tau, neprovocate de strangerea mea, necuprinse in colturile noastre ce pastreaza imbratisari neterminate pe la capete. Ma intind spre tine, tremurand de gelozie sa ti le cuprind, dar tu tot pe ea o iubesti – si, ridicandu-ma sa-ti inchid soaptele de iubire inauntrul meu, devenim doua hexagoane, indragostiti de atingerile cercului strain ce ne inconjoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu