duminică, 9 martie 2014

Atame - Tie me up, tie me down.

Daca as putea sa te dezlipesc de pe tavan –  acolo unde atarni agatat deasupra mea si ne uitam unul la altul de atata timp –  sa te trag pana la mine si sa te prind de calcaie, ti-as retine cu dintii extremitatile reci si nu ti-as da drumul pana n-as sti ca te-am adus inapoi, ca nu esti singur in pustiul de creta, ca poti sa te agati de mine si ai sa poti sa cobori in sfarsit, sa cazi acolo unde eu vin si te prind de fiecare data.
Te imbratisez de toate singuratatea, te strang de toate marginile, te astup de toate gaurile. Te tin strans la piept si nu las nimic sa se strecoare intre pielile noastre lipite, intre sutura inimilor la patrat – acolo unde vant venea sa bata si valuri straine de lichid rasturnau triunghiurile inimilor noastre coltuite.

Daca as putea sa te dezlipesc de pe tavan... si sa te trag pana la mine. Realitatile noastre comprimate ar icni de usurare, iar eu, apasata de pamant cu sufletul tau la loc intors peste mine, as sti ca sunt intreaga, pentru ca un fragment de cer a intrat si m-a completat, definitivandu-mi forma.

Daca as putea sa te dezlipesc de pe tavan... as trage tot cerul dupa tine : atat de strans te-ai legat de el in ultima vreme si te tii cu dintii de deasupra, ranind panzele in broboane de sange la asfintit. Cineva trebuie sa te aduca inapoi de acolo, cineva trebuie sa lase pamantul si norii sa se atinga inapoi, sa vindece soarele de rani. Strici ordinea stelelor cu nelinistile tale, faci haurile sa planga de urletele tale. Esti prea zgomotos, te tii prea tare – prea galagios in intoarcerile tale neprimite de nimeni, in rasucirile tale nestapanite inapoi – de aceea ai nevoie sa te cobori, sa-i dai drumul si sa lasi in mine...toate strigatele de eliberare de care ai nevoie.
Sunt prea grele pentru cerul de deasupra. Sunt prea usoara pentru scoarta de dedesubt. Am nevoie sa ma pui la pamant.
Kay Jan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu