marți, 8 aprilie 2014

Amintirile papusii si alte insomnii IV

reading for one female corpse
Araya Rasdjarmrearnsook
1998

Niciodata pana acum nu am mai avut pe cineva care sa aiba grija de mine. Niciodata pe cineva sa lege gaurile din mine si sa le tina stranse intre degete, cu o promisiune de sange pecetluita in carne.

Am vazut mereu umbrele in jurul meu – ma chemau si ma priveau din intuneric, oriunde m-as fi aflat.
Am vazut mereu umbre – veneau si ma zgariau pe maini, veneau si-mi smulgeau fericirea dintre degete de fiecare data cand credeam ca o zaresc in fata.
Am vazut mereu umbre – umbre acolo unde ar fi trebuit sa fie fericire – umbre in fata ochilor mei.
Acum, tu esti acolo – tu esti acolo si le stergi pentru mine. In fiecare zi.
In fiecare dimineata cand ne trezim, in fiecare noapte cand adormim – degetele tale sunt acolo – sunt acolo si sterg mizeriile ochilor mei.

Nu exista umbre acolo unde nu exista monstri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu