marți, 22 aprilie 2014

Locatari noi in spatii vechi. (Casa)



-Face parte din familie acum.
-Nu. Nu face parte din nicio familie. Eu nu am o familie, eu ma am numai pe mine. Eu nu am casa. « Acasa » nu e un cuvant pentru mine. Nici un spatiu. Dar trupul meu este.
Daca ai devenit parte din ceva, esti doar parte din mine.
Eu nu am o casa. Am numai un trup – traiesc in viata mea asa cum soarele traieste in jurul arcului sau – mereu acelasi, mereu neschimbat si nimeni nu i-l poate lua inapoi, asa cum un loc poate sa nu mai fie a doua zi.
Sunt singura in cercul meu stramt.

Acum, locul s-a subtiat inauntru si respiram unul prin gaurile celuilalt, lasate deschise cat mai larg, ca sa putem respira amandoi.

Noi doi nu avem o casa. Avem un trup.
Eu nu am o familie. Gandurile-mi sunt singurii tovarasi si sufletul imi este mama, desi nu am vazut-o niciodata. Acum, esti si tu o parte din mine. Nu mai suntem o singura bataie – suntem doua – doua inimi, doua perechi de organe, doua respiratii. Noi doi nu avem o casa ca sa traim in ea. Avem ceva mai mult – avem un trup. Ceea ce casele nu au niciodata cand bate vantul si se darama intregi la pamant. Noi nu cadem niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu