vineri, 9 mai 2014

3.9 Iona - Tratament



Eu nu vreau sa te intep. Vreau doar sa stiu daca esti bine. Numai in sangele tau pot gusta supararea pe care nu o rostesti niciodata. Si e prea mult din ea acolo. Prea mult cat sa pot indura. Si, desi ti-am promis sa-ti spun ca esti bine, e prea rau in tine ca sa nu devin eu insumi bolnav – un vierme rau de carne inauntrul tau – cand voiam sa fiu albina ce aluneca pe peretii dulci si omoara in tuguieli de buze toti virusii in intuneric.
Stiu ca nu ai nevoie de nimeni inauntrul tau. Dar am ramas prizonier acolo. Si nu mai pot pleca.
Intepatura a devenit o lunga, nesfarsita lovitura de floreta intre cele mai inalte varfuri ale sufletului meu. Si, din pacate, acelea nu s-au confundat niciodata cu varfurile albinei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu