vineri, 9 mai 2014

4.9 Iona - Dilatare



« Well I spent the week
Dry heaving over the sink.
I was nauseous but I couldn’t eat,
And I laid awake at night
Willing my heart to beat »

Dar inima mea nu mai este ceea ce a fost.
(Simt ca este mai mult. Dar intr-un fel care o face straina de mine. Care o face sa nu-mi apartina.
Imi intuiesc limitele mult mai extinse acum si, din coconul meu de suflet, imi vad inima numai in vise – ramificata si extinsa – o creatura uriasa deasupra, dedesubt si pe de laturile mele – numai in imaginatia mea o urc si-o biruiesc, si chiar si-atunci ma ameteste oboseala.
Inima mea este mare. Dar nu o pot vede, caci sunt prea mica si nu ma (mai) potrivesc in ea. Ma simt de parca cad si ma pustiesc in jurul meu, ca o gaura neagra care absoarbe gravitatie, si incep sa plutesc in centru, fara nicio speranta de a ma mai putea intoarce vreodata cu picioarele in mine.

Ma simt de parca am urcat pe tavanul mintii mele cele mai reci, doar pentru ca mi-e teama sa ating peretii ce imi delimiteaza trupul de caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu