duminică, 25 mai 2014

Purgativ


Procesul de extirpare al tau din sufletul meu este lung si dureros .

In ultima vreme am trait in afara timpului. In ultima vreme am trait in afara mea. Probabil, crezand ca ma inconjor de oameni, mi-a fost suficient ca sa ma pot numi nemuritoare, caci traiam mai mult in vietile lor decat in a mea, si eram dubla, eram mai mult, cand de fapt ma impartisem la doi. Apoi la tot mai mult, pana nu mai ramasese nimic din mine sa fie adunat si, la sfarsitul zilei, sa ma faca o persoana intreaga la loc.
Am incetat sa mai dorm, crezand ca, daruind timp, are sa compenseze ceva pentru lipsa mea de sentiment. Pentru lipsa mea de daruire. Doar luam. Si apoi ne durea pe amandoi. Pentru ca, cumva, se pare ca nu mi-ai adus, la moartea mea, decat putina suferinta. Iar acum asta sunt : o suferinta care moare.
Dar macar acum am sentimente – nu ?...

...



As vrea sa stau intr-un loc unde nu se mai aude niciun sunet in lumea lor, ca sa pot auzi in sfarsit sunetele din lumea mea. Pentru ca nu m-am mai auzit pe mine deloc. In ultima vreme am incetat sa mai exist.
Aici, in locul meu mic si intim, nu mai aud deloc zgomotele din afara. Este liniste intre organele mele in sfarsit, daca pana acum abia imi faceam loc sa respir printre ele. Respiram printre parti : printre parti din mine. In oricate parti m-ai fi taiat, tot ar fi trebuit sa mai lasi un loc intreg undeva sa pot ateriza cand cad. Asa, cel putin, am sa am unde sa stau, la distanta, cat tu iti acoperi gaurile la loc si incepi sa ma scoti afara. Da-ma afara din casa ta. Lasa-ma sa ma intorc la mine.
Vreau sa fiu si eu o farama de timp acum. Nu-ti cer un lucru prea mare. Vreau sa traiesc si vreau sa ma sfarsesc. Vreau sa incetez sa mai vorbesc – nu mai vreau sa simt o voce care doare. Doare pe toata lumea pe care atinge.
Da-mi sufletul inapoi, chiar si in ratie, si lasa-ma sa traiesc acum...
...fara explicatie.

10-05-2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu