miercuri, 23 iulie 2014

Losing lives



Cineva plange in capul meu de atat de mult timp.
Cineva moare cu zile de atat de multe luni. Cineva se pierde anonim intr-o alta persoana cu nume strain si, daca ni s-a intamplat sa ne prabusim, macar sa ne fi spus cu cine murim.
Cineva tipa in capul meu de atat de multe saptamani. Am uitat sa-mi mai numar zilele, am uitat sa-mi mai scriu amintirile. Nu mai am niciun gand despre mine in ultimele zile : a vorbit cineva prea mult in tine, a murit si s-a zvarcolit pentru el prea mult ca sa mai fie atent la invelisurile pe care le rupea. A plans asa de mult el pentru mine : eu nici macar n-am mai stiut sa plang. Si nimeni nu l-a auzit in afara de mine si, pentru ca n-a iesit in afara, nimeni nu m-a crezut ca a murit in mine in tot acest timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu