vineri, 15 august 2014

Dark at sunrise



« Mi-e intuneric » ma gandesc si plutesc, ridicandu-ma tot mai mult pe fiecare fir de nelumina pe care il gasesc. Zilele astea m-am transformat nu intr-un paianjen, ci intr-un fir de paianjen – o « creatura » a creaturii mai mare a lui Dumnezeu care mi-a dat viata la randul sau.
M-am tesut intr-o dimineata de august si am inceput sa respir in soarele de rasarit. Avea raze groase, caramizii, si – fiindca nu se refacuse inca dupa somn – m-am inecat cu doua cheaguri din sangele lui care au alunecat pe mama mea. Arahnida s-a intins sa ma inveleasca. Nu a ajuns la timp iar soarele, orbind-o, a coborat-o de pe panza inainte de vreme si asa am ramas eu singura cu abia cateva surate, inainte sa ma incurc in ramificatiile altora si sa ma sufoc. Ai putea spune ca sunt o creatura aparte : eram finita, scurta si nevazuta, condamnata la somn inainte sa ma nasc inca si acum, nici nu m-am trezit bine si un joc de circumstante m-a trecut in infinit.

Sunt fara de seaman (ceilalti au murit inainte sa se nasca). Sunt nevazuta. Sunt neagra, sunt alba, sunt aici, sunt peste tot. Sunt un pic dintr-un pic mai mare. Sunt copil de Dumnezeu, ajutata de mama si sarutata de soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu