luni, 9 februarie 2015

Rugaciune



Iubirea mea e ca o rugăciune. Te port în gând, in suflet și pe buze.

Când vine noaptea, îți deschid gura și mă furișez pe nevăzute-n întunericul din tine. Nu ești atent, dar te scarpini la ceafă, acolo unde fire negre de smoală s-au împletit cu ale tale, blonde, acaparându-le, ca intr-o boală.  Mă îmbrac toată în făptura ta și gust substanță din tine mai ceva ca un roi de albine. De când m-am rătăcit ultima oară, am lăsat urme să-mi creez o hartă interioară. Dacă te-ai putea uita, ai vedea cum organele tale au căpătat trasee noi de la amprentele din palme, iar pielea are mușcături de la învelișuri ce le-am însemnat în carne. Am furat din ea – o mare parte - și o folosesc acum ca pe o carte, pentru zilele cu ploaie, să nu m-atingă cerul când ești plecat din zare.  Am furat – o mică parte – pentru serile când ești departe, și-mi ingros propriul acoperiș cu ea, să mă rog, când vine noaptea, la alunițe de pe pielea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu