miercuri, 18 octombrie 2017

Despre morți numai de bine

{2o13} from the my world is not empty without you series
(35mm, lith print, paint)
E ceva sub mine
Ce am îngropat de viu
Și am plecat de lângă groapă înainte să se trezească.
Atunci când au turnat pământul,
Corpul dinăuntru era sedat.
Sub anestezic nu a simțit nimic,
Dar atunci când timpul a trecut parcă l-am auzit cum a urlat
Și a bătut în coșciug disperat
Să-i dau drumul afară, a crezut că l-am trădat.
Au trecut lacrimi cu lunile, ca și cum ar fi trecut anotimpuri
Și corpul a devenit tot mai uscat;
Cineva vine și îmi arată noaptea cum încă nu e mort, deși l-am îngropat
Și îl caut în întuneric tot timpul
Toată luna, pentru că atunci când vine soarele mă prefac că l-am uitat.
Am obosit să-mi păcălesc corpul să se ridice dimineața
Ca și cum tu nu ai fi existat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu